Aktiv er vinner av Norges Beste Kundeopplevelse 2023!
– Jeg er stolt og ydmyk over denne seieren. Dette er en fantastisk anerkjennelse av våre ansatte, og jeg håper de ser på dette også som en personlig seier.
Mer enn bare salg
– I Aktiv skal vi være trygge, rådgivende og kunnskapsrike meglere for kundene våre. Når vi vinner Norges Beste Kundeopplevelse må vi jo bare stole på at vi gjør noe riktig.
Onsrud tror seieren er et resultat av godt og genuint samarbeid mellom megler og kunde.
– Jeg tror vi har gått til topps i målingen fordi kunden setter pris på at boligreisen deres er like viktig for oss som for dem, forklarer Onsrud, og fortsetter:
– Vi skal selvsagt selge, men vi skal også sørge for at kundene våre føler seg ivaretatt gjennom en prosess som i verste fall kan bli både slitsom og langtekkelig. At vi vinner Norges Beste Kundeopplevelse vitner om at vi har fått til den ivaretagelsen dette året også, og det skal vi være skikkelig fornøyd med.
Norges Beste Kundeopplevelse (NBK) er en undersøkelse i regi av SeeYou og Norstat. NBK skal kartlegge hvordan eksisterende kunder har opplevd kundebehandlingen hos de deltakende selskapene i undersøkelsen. Kartleggingen skjer ved at et representativt utvalg mennesker blir spurt en rekke spørsmål om kundebehandling og -opplevelse hos det aktuelle selskapet.
Må kjenne kunden og markedet
I Aktiv Eiendomsmegling jobber vi målrettet for å ha de mest fornøyde kundene uansett bransje. Det innebærer å være oppdatert på det stadig endrende boligmarkedet og ha god lokalkunnskap, så vel som å forstå menneskene vi jobber med og deres behov.
– Ved hjelp av jordnære holdninger, faglig oppdaterte rådgivere, gode systemer og solide rutiner, klarer vi å jobbe aktivt med disse fokusområdene. Seieren i Norges Beste Kundeopplevelse viser at vi er på riktig vei, og vi skal selvsagt jobbe for å holde denne kursen, avslutter Onsrud.